فروشگاه جوراب و اکسوری کودک آرشان

فروشگاه اینترنتی آرشان ، فروشگاه آنلاین و تخصصی جوراب و اکسسوری کودک است. آرشان فعالیت خود را از سال 1398 به صورت آنلاین و سال 1401 به صورت حضوری شروع کرده و همواره در تلاش بوده تا شما مشتریان عزیز را در خرید جوراب و اکسسوری بچگانه با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به صورت مستقیم و بدون واسطه یاری کند تا بتواند تلاشی در راستای کمک به اقتصاد خانواده داشته باشد.
تیم آرشان ماموریت خود را بر مبنای تعهد به مشتریان خود قرار داده تا ایشان از تمام مراحل خرید از لحظه ورود به سایت تا تحویل کالا رضایت داشته باشند چرا که رضایت حداکثری مشتریان از اهداف اصلی و اعتقاد قلبی و حرفه ای فروشگاه آرشان می باشد.

آرشان رویاهای بزرگی داره که براش تلاش کنه!
حمایت شما، مشوق ماست در این راه
ممنونیم از حضورتون.

سوالات متداول خرید از

فروشگاه آرشان

نماد تجارت الکترونیکی یا اینماد دارید؟

بله از پایین صفحه اصلی وبسایت قابل رویت است

در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین, شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد.معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت میدهد.در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد, با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

آیا می توانم سفارشم را بصورت دستی یا تلفنی یا از طریق دایرکت ثبت کنم؟

خیر متاسفانه. کلیه ثبت سفارشات فقط از طریق سایت امکان پذیر است

چگونه می توانم سفارش ثبت کنم؟

با ورود به وبسایت و انتخاب کالای مورد نظر و پس از آن تکمیل اطلاعات و تسویه حساب سفارش شما ثبت خواهد شد. کد سفارش پس از ثبت موفق برای شما از طریق پیامک ارسال می شود. بهتر است قبل از خرید راهنما و قوانین خرید را مطالعه کنید.

محصولی را انتخاب کرده ام اما الان که برای پرداخت اقدام میکنم پیغام ناموجود به من داد می شود؟

تا زمانی که سفارشی پرداخت نشده آن محصول برای شما رزرو نخواهد شد. در صورتیکه مشتری دیگری همان محصول را خریداری کند و زودتر پرداخت کند آن کالا برای ان شخص رزرو و از موجودی انبار کسر می شود.

پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول میکشد به دستم برسد؟

ارسال ما 4-3 روز کاری بعد از ثبت سفارش میباشد
مدت زمان رسیدن بسته به دست مشتری فقط و فقط به سیستم پست و شهر مقصد بستگی دارد.

بسته من ارسال شده چطوری میتونم پیگیری کنم؟

پس از تحویل بسته به پست، در تاریخ اعلام شده، کدهای رهگیری در پیج اینستاگرام قرار می گیرند که با استفاده از این کد می توانید وضعیت بسته خود را از طریق سیستم پست پیگیری کنید.

هزینه ارسال چقدر است؟

ارسال با پست 35 هزار تومان و هزینه ایجاد سبد خرید باز 45 هزار تومان می باشد

سبد خرید باز ایجاد کردن یعنی چه؟

برای اینکه فقط یکبار هزینه ارسال پرداخت کنید می توانید ایجاد سبد خرید باز را انتخاب کنید(از قسمت روش های ارسال و انتخاب گزینه ایجاد سبد خرید باز). در این حالت سفارش شما تا 20 اسفند نگهداری شده و شما در این مدت می توانید بارها خرید کنید .
در صورت نیاز برای ارسال زودتر از تاریخ موعد ، با پشتیبانی واتساپ ۰۹۱۴۲۹۳۱۶۶۰ هماهنگ کنید.

خرید دیگه ای ندارم چجوری می توانم سبد خرید را بسته و درخواست ارسال کنم؟

به پشتیبانی واتساپ پیام دهید
۰۹۱۴۲۹۳۱۶۶۰

آیا تعویض و مرجوعی و یا تغییر سفارش داریم؟

خیر متاسفانه. به محض ثبت سفارش بدلیل رزرو و کم شدن از موجودی انبار در لحظه امکان تغییر سفارش، کنسلی و مرجوع وجود ندارد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه